اغلب مدیران تصور می کنند که اگر خودشان کار را انجام ندهند به درستی انجام نمی شود و یا اینکه بقیه فکر می کنند که این مدیر هیچ کاری انجام نمی دهد و بالای سر کار خود نیست. اما باید بگویم که این طرز فکر کاملا غلط است و با این فکر و روش قطعا در مدیریت شکست خواهید خورد. با این روش و تفکر، شما به جای مدیریت کار، به انجام کار می پردازید.

همه ی ما اغلب به صورت ناخوداگاه، برای اطمینان از انجام صحیح کارها تمایل به انجام آنها توسط خودمان داریم. اما شما باید از این تمایل ناخوداگاه جلوگیری کنید و بپذیرید که مدیر هستید و مدیر هم کارش انجام دادن کارها توسط دیگران است. اینکار برای رشد و پیشرفت کارکنانتان بسیار ضروری است اینطور انها کارهای جدیدی یاد می گیرند و احساس رضایتمندی بیشتری می کنند.