به عنوان یک رهبر، سه کار مهمی که برای متعهد کردن اعضای تیمتان می‌توانید انجام بدهید عبارت‌اند از: ارتباط برقرار کردن، ارتباط برقرار کردن و ارتباط برقرار کردن! 


کافی نیست که به اعضای تیم بگویید چه انتظاری از آن‌ها دارید، بلکه باید توضیح دهید چرا این وظایف مهم‌اند. به آن‌ها کمک کنید اهداف و اهمیتشان را درک کنند و در صورت امکان، بگویید چرا این اهداف باید برای آن‌ها هم مهم باشد. هرچه کارمندان بهتر متوجه شوند که باید چه‌کاری انجام بدهند و چرا؛ احتمال موفقیت بیشتری خواهند داشت. به یاد داشته باشید که کافی نیست فقط یک بار مسائل را برای اعضای تیم شرح دهید؛ بلکه باید بارها پیامتان را برایشان تکرار کنید و روی اهمیت مسائل تأکید کنید. 

 

نتیجه گیری : 

معاشرت و ارتباط شما با افرادتان، باعث می‌شود آن‌ها رابطه‌ی بهتری با وظایفشان برقرار کنند. حتماً خودتان هم خوب می‌دانید که تعهد و تعلق کارمندان، برای موفقیت شرکت ضروری است.