امـیــــــد

استراتـژی مدیران نوین

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

موثرترین نکات مدیریت زمان برای افزایش بهره وری

سه جلسه کاری طولانی دارید که یکی از آنها فقط هدر دادن وقت شماست. دست‌کم به ۱۰ تماس تلفنی پاسخ می‌دهید. درحالی‌که برای ناهار کاری با رئیس‌تان آماده می‌شوید، او در دقیقه آخر، برنامه ناهار را لغو می‌کند. باید دو گزارش را آماده کنید (گزارش نویسی) و به‌زودی نیز برنامه‌ای را به مدیران ارشد خود ارائه دهید. آیا روزهای کاری شما نیز به همین شکل می‌گذرند؟ شاید بتوانیم همه این کارها را انجام دهیم، ولی تنها مشکلی که وجود دارد این است که هر روز فقط ۲۴ ساعت است. بهترین کار این است که از این ۲۴ ساعت بیشترین بهره را ببریم. مدیریت زمان برای افزایش بهره وری یعنی تلاش برای کنترل‌کردن و اختصاص‌دادن منابع زمانی محدود به کارهای گوناگون. برای عقب‌نماندن از سرعت دیوانه‌وار زندگی مدرن باید با مدیریت زمان برای افزایش بهره وری آشنا باشیم و سعی کنیم از زمان محدودی که داریم بهترین استفاده را ببریم.

ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید گل صیاد آقاجانی

۱۰ عادت زبان بدن برای افزایش کاریزما

ارتباط غیرکلامی اولین سر نخی است که غریبه ها برای شناخت تان از آن استفاده می کنند. باید یاد بگیریم که حتی وقتی صحبت نمی کنیم، با طرز نشستن یا ایستادن، قیافه و ژست های مان با بقیه ارتباط برقرار می کنیم. اگر می خواهید تعامل موفقی داشته باشید باید بدانید که دیگران چه ذهنیتی از شما پیدا می کنند. این مقاله را بخوانید تا با ۱۰ عادت زبان بدن برای افزایش کاریزما، آشنا شوید.

ادامه مطلب...
۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید گل صیاد آقاجانی

۱۰ ویژگی رفتاری آدم‌های باهوش

 ممکن است ادعا کنید همیشه تعداد افرادی که هوش متوسط دارند بیشتر است؛ در حالی که واقعیت این است که این افراد صرفاً صدای بلندتری دارند. افراد باهوش ذکاوت خودشان را به رخ دیگران نمی‌کشند چرا که هوش زیادشان به نظرشان طبیعی می‌آید و تنها تلاش‌شان این است که بدون جلب توجه آزادانه زندگی کنند. شاید شما اسم این را تواضع یا سادگی و اخلاق نیک بگذارید، اما این افراد در حالت عادی کاملاً متوسط و معمولی به نظر می‌آیند تا یک روز ناگهان شما را با جرقه‌ای از هوش‌شان حیرت‌زده می‌کنند. در این مقاله با ۱۰ ویژگی رفتاری آدم‌های باهوش آشنا می‌شوید.

ادامه مطلب...
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید گل صیاد آقاجانی